Followers

SET KECANTIKAN KULIT

Sememangnya KECANTIKAN KULIT  menjadi dambaan setiap wanita kan? Berbeza ok wajah yang cantik & kulit yang cantik..haaa kalau rupa paras menawan tapi kulit wajah kusam, kering, tak berseri, tak glowing pun tak best jugak kan?? Hari ni saya nak cerita pasal SET KECANTIKAN SHAKLEE ni..memang awesome lah! saya pengguna setia tau..haa dah lebih 2 tahun saya amalkan..memang banyak sangat perubahan..sebab dari dulu saya memang ada masalah kulit ni..kulit kering, toner tak sekata, kulit macam mengelupas je..nak pakai bedak pun malas sebab nanti nampak kesan2 yang tak best! Antara 1st produk yg saya ambil adalah VITAMIN E..haa bila dah ada bajet lebih sikit saya continue dengan ESP plak..maklumla..bila dah berkahwin, bekerjaya, mesti la nak jaga penampilan kan? kalau kulit kusam tak bermaya ni buatkan saya jadi tak yakin nak berdepan dikhalayak ramai..

 Apa yg saya perasan, wajah nampak lebih mudaaa..waaa bukan saya kata..orang kata..hehe pergi mana2 orang ingat saya masih bersekolah! hah mesti tak percaya kan?? bila cakap dah ada anak 2 lagi la orang macam kurang percaya..hehehe apa2 pun shaklee laa yg bertanggungjawab kat atas semua ni..terima kasih shaklee! Tambahan pula saya ni jenis yg tak suka nak mekap2 ni..suami pun suka nampak saya natural..memang tak galakkan saya mekap2 :) 

Jom kenali sikit ESP & Vitamin E ni :)

~ Kebaikan ESP
*Merangsang pembentukan kulit
*Mengurangkan kedutan
*Anti-Penuaan
*Mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot
*Mempercepatkan Penyembuhan Luka
*Mengurangkan Kesan Parut

Kenapa Protien?? Sebab Protien ni Makanan Kepada Sel..badan kita ni terdiri daripada beratus2 sel kan..haa so kenala bagi dia makan..

~kebaikan Vitamin E
*1 Kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan
*Mengurangkan Kedutan
*mengurangkan garis halus, parut, akne & bintik penuaan
*Memulihkan tekstur dan tona kulit


Ok..untuk info lanjut boleh la Sms/Whatsapp saya Fieda 0193255488. Jumpa lagi di entry akan datang :)

No comments: