Followers

Cinc Inch Loss Plan!

Kitaran Diet Yang Ditakuti..

Pada kebanyakkan diet, anda akan kehilangan LEMAK & OTOT. Dalam proses mengurangkan berat badan, anda sepatutnya kehilangan LEMAK, bukan Otot. Jika anda KEHILANGAN OTOT, anda akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak, dan merendahkan kadar metabolisme badan!Bila dah kehilangan otot, anda tidak boleh membakar kalori. Sebaliknya, berat badan bertambah.

Perbezaan Shaklee :
Setiap hidangan CINCH SHAKE MIX anda akan mendapat 24gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Lebih bagus kalau anda ambil bersama ESP atau Energizing Soy Protin. Kenapa?? Sebab PROTIN digunakan untuk MEMBINA OTOT, dan salah satu FUNGSI Otot ni MENAIKKAN METABOLLISME dan juga MEMBAKAR KALORI. Makanan yang tinggi protien juga boleh menahan lapar lebih lama, dan membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Cuma kalau banyak sangat makan protin haiwan ni, nanti tinngi kolestrol pula..kalau protin tumbuhan, FREE KOLESTROL :)

Istimewanya Cinc Shake Mix ni diperkaya dengan LEUCINE! Apa tu Leucine? Leucine merupakan NUTRISI penting di dalam Cinch Shake Mix untuk keperluan tubuh kita. Ianya terbukti secara klinikal . Di dalam percubaan awal, saintis shaklee menguji formula proprietari yang dipertingkatkan dengan leucine. Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat di dalam prootin tertentu. Program ini yang dipertingkatkan pemakanan leucine yang menunujukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass). Mereka yang menjalani program ini telah KEHILANGAN LEMAK, BERAT, INCI, dan pada masa yang sama MENGEKALKAN OTOT.


Mengandungi 3 Perisa Hebat!
* Vanilla
*Cafe Latte
*Coklat

Semuanya sedap2 tau :)

Jom kita lihat apa ISTIMEWANYA CINCH SHAKE MIX NI?

~ Indeks Glisemik Rendah = 22: sesuai untuk pengidap kencing manis
~ Dengan Cinch Pro, campuran Ekslusif protin dipertingkatkan dengan Leucine-asid amino.
~ Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan.
~24gram protien setiap hidangan untuk membantu anda lebih kenyang.
~ Tinggi kandungan serat -6gram serat setiap hidangan
~ Indeks Glisemik rendah untuk mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga.
~ Memberi 35% atau lebih nilai harian kepada 21 vitamin dan mineral penting.
~ Soya Non-Gmo yang diproses secara semulajadi.
~ Tiada perasa tiruan, warna atau pemanis.



Untuk sebarang maklumat lanjut, bolehla hubungi saya di talian 0193255488. Atau boleh je sms & Whatsapp ye ;)



No comments: