Followers

Mudahnya Berpantang!

Hari ni nak cerita MUDAHNYA BERPANTANG dengan SET BERPANTANG SHAKLEE ni..wawawawa

Kalau yang anak sulung tu mesti terbayangkan haishh susahnya nak berpantang..kena minum air akar kayu ke?? kena yang masih nenek2 ada lagi tu kan..haaa mampu telan ke?? iols terus terang tak mampu! hahahah dulu masa berpantang pun nenek bising suruh minum air akar kayu..bagus untuk dalaman dia kata..menjarakkan kehamilan laa...bla bla bla..aiyaaa terpaksa pekakkan telinga..mana mungkin!! nak2 zaman moden ni kan..haaa tapi bab pemakanan lain tetap iols jaga ok :)


Haaa cute kan?? hihi semua pil..jangan risau..bukak mulut then telan..xde rasa or bau yang pelik2..dulu iols pun cari semua yang jenis pil..xmau makjun ke jamu2 ke..yang bau kuat2..tapi jamu pil ada..makan jelaaa..pun xhabis..hahahhaha xsedap! so after jumpa Shaklee ni iols teruskan sambung dengan Shaklee..ni laaa ada jugak jamu moden uols dalam set pantang shaklee ni..haaa kan best! 

Love,
Siti Shafieda Shaharudin
Shaklee Lover
019-3255488
Post a Comment