Followers

Sarapa Pagi untuk anak

Apa yang selalu anda sediakan untuk sarapan pagi anak-anak anda?? Memamng dah menjadi rutin harian saya sediakan sarapan untuk keluarga..tapi anak2 biasala kan..nak bagi diorang makan sarapan memang mencabar..tapi kita sebagai ibu kenala kreatif..kan?? Haa tak susah pun sebenarnay..dan x ambil masa yang lama..ok jom saya kongsikan sedikit apa yang saya sering lakukan setiap pagi :) 


Ni laa tools yang selalu saya guna untuk sarapan anak2 saya..yang pasti mereka pun seronok nak buat sama..haaa


 Haaa ni kalau hari cuti boleh la iols layan buatkan donut..hihi sekali sekala tukar selera diorang..janji buat sendiri & anak2 pun seronok nak makan..


Ni iols buatkan roti + nuttella je..simple kan?? tapi percayalahh..sebab bentuk2 tu anak2 jadi excited nak makan :)


Yang ni plak iols masakkan roti telur..haaa kan simple je..tak susah pun nak buatkan anak2 selera nak makan :)


Yang penting after makan anak2 iols akan minta Vitamin diorang..hahahhaha

No comments: