Followers

Korang Tau Tak Shaklee??

Viral Korang Tau Tak Shaklee semakin menular?? Antara yang HOT di viralkan adalah ESP..haaa macam2 kisah ESP ni..meh saya share sedikit info yang Meletop!



30 kg soya?? Banyak tu uols! Mampu dimampatkan dalam 1 canister ni haa..fuhhhh


Soya penyebab KANSER?? 

Acapkali saya dengar..ramai yang kata minum soya boleh menyebabkan kanser! menakutkan bukan?? haaa sebab tu kena pandai pilih minuman soya ni..macam ESP shaklee soya yang NON-GMO iaitu soya yang tidak di ubah secara genetik..di proses secara semulajadi tanpa menggunakan alkohol! Sebaliknya kandungan ISOFLAVONE dalam ESP shaklee ni membantu anda MELAWAN KANSER!


AWET MUDA??? waaa sape tak nak kan! Wanita dan awet muda tak dapat dipisahkan..nak ke walaupun belum berkahwin orang kata muka dah macam anak 2?? atau muka mak cik- mak cik gituuuu...aeuuuuuuuuu tapi dalam 1 canister ESP ni ada 9 asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia!



Wahhh tengah praktis nak jadi abang sado ke tu?? haha satu lagi kaitan mengatakan lelaki yang ambil soya boleh kena KANSER PROSTAT! Ya ampunnnnn...macam2 kan..tak taula fakta ke mitos ke..nak menakutkan ke kan..tapi yang iols pasti produk soya/ isoflavones tidak mempunyai kesan buruk ke atas paras testoran lelaki...haaa jangan risau ye..jom minum shaklee..inshaAllah selamat!




















Post a Comment