Followers

Manfaat Protein Shaklee

Kelebihan Protein Shaklee

Vavavavava pastinya ramai tersenyum gembira sebab promosi ESP bulan ni kan..so iols pun nak share jugak la apa BESTnyaa ESP ni kan..haaaa jangan tak tau..pilihan ramai ni..antara KILLER PRODUK  wooooo...



Lihat laaa wajah2 kegembiraan mereka ni..haaa semua gilakan ESP..hihi yang pasti ESP ni banyak memberikan perubahan yang baik kepada diri mereka..anda pula bagaimana??



Jom kita lihat antara KEISTIMEWAAN ESP ni..

  1. Kulit lebih cerah sekata
  2. Kulit tidak berminyak, lebih glowing
  3. Jerawat jarang-jarang nak singgah
  4. Kulit lebih anjal
  5. Rambut kurang gugur
  6. Bertenaga sepanjang hari
  7. Kenyang lebih lama, automatik buat kita jarang nak mengunyah
  8. Gastrik pun jarang-jarang nak kena
  9. Badan makin fit, solid
  10. ibu hamil - bantu tingkatkan tenaga, hemoglobin, protein, anak yang lahir kulit halus mulus cantik, cerah
  11. Ibu menyusu - bantu tingkatkan penghasilan susu, elak kulit jadi kusam, bantu beri tenaga
  12. Awet muda
  13. Kuatkan rahim
  14. Strech mark makin berkurang
  15. Dan bamyak lagi laaa manfaatnyaaa

Bestkan?? Dalam 1 tin ni macam2 ada..banyak khasiat..banyak manfaat..mudah..dalam 1 tin je macam2 ada :)


Bulan ni promosi best tau..Beli 6 dapat &..Kalau twin pack ada diskaun lagi 5%..berminat nak dapatkan ESP promo?? Jom contact saya..boleh sembang2 dulu pun xpe :)








Siti Shafieda Shaharudin
Pengedar Shaklee Melaka
Hp : 0193255488

















Post a Comment