Followers

Faizworld Trainning Centre

Menuntut Ilmu Di Faizland Trainning Centre

Assalamualaikum semua!! Hai entry tengahari ni saya nak cerita serba sedikit tentang Faizland Trainning Centre ni atau lebih dikenali sebagai FTC..Alhamdulillah pada 24 Januari 2015 yang lepas saya berkesempatan untuk menuntut ilmu di FTC. sedikit perkongsian dari rakan seperjuangan mengenai Blog & SEO. Alhamdulillah sangat memberi saya banyak ilmu bila hadir ke kelas seperti ini..yeaaa mana nak dapat ilmu kalau tak cari kan?? Alhamdulillah suami izinkan dan sama-sama hadir ke FTC membawa 2 orang anak kami..thanks my husband! sangat sproting ok!



Faizlworld Trainning Centre terletak di Paragon Point Bangi. Perjalanan dari melaka mengambil masa selama 1 jam 45 minit untuk sampai ke sana..tapi demi ilmu, apa la sangat kan? hehe haa cuba tengok ni..
seramai 42 orang yang hadir..

Tempat yang selesa..ibarat hotel mewah..dilengkapi dengan pelbagai kemudahan ada LCD, projektor kerusi meja yang selesa siap ada TV kat atas kepala tu kalau-kalau orang belakang tak nampak ke kan..hehe tengok saya tu..konon-konon tengah kusyuk la kan kan belajar :)
duduk paling depan excited punya pasal..hehe

lunch bersama..

Haa jam 130pm break kami lunch..siap bawak asam pedas tetel tu untuk PM Cery..special request! hehe makan ramai-ramai..syokkk..actually berhampiran FTC ni pun banyak juga kedai-kedai makan..antara yang meletop Kedai Makngah Ikan Patin Tempoyak..memang sedap la..terbaikkk..my husband siap tapau makan kat atas & tapau bawak balik ke melaka..hahahah hmm fav dia tuuuu..selepas lunch boleh solat..FTC pun turut menyediakan ruang solat untuk para pengunjung tau..cuma kena gilir-gilir la ye untuk solat..hehe

ehem! sharing ilmu sikit :)

Jam 230pm kami mula kembali..haa saya dijemput untuk memberikan sedikit pengalaman mengenai shaklee ni..cerita pengalaman yang sangat menarik bagaimana saya bermula dengan shaklee..

nyenyaknya tidur anakku ~~~

Selain itu terdapat juga Kids Room disediakan untuk kanak-kanak..haa ini lagi satu syoknya kami ni..datang kelas boleh bawak famili..bawak anak-anak..siap ada kids room lagi..so anak-anak main mak belajar ok! macam-macam permainan ada..toto pun ada..tengokla si Aryan ni..lena dia tidur..toto yang empuk lembut gebu..rasa nak angkut bawak balik!hahahaahh

Team Lovely!!

Sekitar jam 6pm kami pun selesai..Alhamdulillah seronok sangat dapat ilmu baru..inshaAllah ada kesempatan saya nak datang lagi ke sini bersama rakan-rakan yang lain..inshaAllah nanti kita jumpa lagi :)


Syukur Alhamdulillah :)


No comments: